joi, 10 mai 2012

incepe campania electorala!

de miine incepe campania electorala pentru locale; nu am scris nimic pina acum despre candidati si acolitii lor pentru ca mi se pare normal sa fac acest lucru pe perioada campaniei, atunci cind acest lucru s-ar inscrie intr-o anumita logica, atunci cind acestia beneficiaza de expunere mare si cind, unii, devin si persoane publice pentru o scurta perioada de timp, apoi intrind in anonimat, cum le sta bine;

trebuie sa spun ca sunt destul de confuz cu privire la aceste alegeri, ca nu am un candidat preferat sau o lista de consilieri acceptabila; acum patru ani, votul meu era clar impotriva primarului in functie alexa, care viciase climatul democratic; dupa cum se vede acesta continua aventura oligarhica, incercind prin interpusi sa recapete controlul asupra primariei; 

pentru a raspunde la aceasta intrebare epica „eu cu cine votez?” mi-am propus sa realizez o serie de interviuri cu candidatii la fotoliul de primar, in felul acesta oferindu-le si un canal de comunicare cu electoratul, care spun eu nu este de neglijat, mai ales in alegerile de tipul asta in care fiecare vot conteaza; in prealabil am discutat cu unul dintre candidati si sper sa-si mentina promisiunea de a raspunde intrebarilor mele, ce nu vor face decit sa clarifice lucrurile; 

ma astept la o campanie animata, pe alocuri violenta, pentru ca, dupa cum stim, cistigatorul ia tot, chiar si la un vot; punct

17 comentarii:

  1. compania a anceput! io cu cine votez? betrica paciu!? o dat de beut si de mincat, o gatat tot cio promis... Al votez! gabriel Istrate... al conduce nevasta, decit sa`l bata ca nu cistiga il votez! Catalin ipate... e de la pp-DD aceia care vor dreptate si Justitie... Il votez! o sa-l bage stim noi unde... pe taica-so ca io dat casa an blocul AnL unde navea dreptul...dadaca nu-l baga? Al votez! Gabriel capatana, si pe el al votez, ca da marfa buna si pe credit! de unde o ea de e mai scumpa la yesy? de restul... nu... nu stie ninica ... concilierii e... dupe primare... dupe ... sa auzim de ghini!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Da.. ”Eu cu cine votez”? O sa fie intrebarea pe buzele tuturor.. Eu una o sa il votez pe domnul ”condus de nevasta”, pentru ca are fata de primar, si chiar am incredere ca poate sa faca ceva. Cu Nea Petrisor ne-am cam ars.. Dar a fost raul mai mic la acel moment in locul lui Alexa! Ceilalti sunt niste anonimi condusi de dorinta banului si de a invarti neamurile cu posturi prin primarie!

    RăspundeţiȘtergere
  3. catalin ipate14 mai 2012, 18:14

    o data ce m-am inscris in cursa electorala este normal sa imi asum si astfel de critici,dar citindule si vazand ca se tot repeta ma simt dator si cu cateva explicatii.apartamentul primit la bl anl mi-a fost repartizat deoarece eram major si profesor la scoala generala din localitate si de ce nu taicamiu era angajat la primaria podu iloaiei (de vreo treizeci de ani).dar spre deosebire de altii eu nu mi-am cedat apartamentul in schimbul unor sume de bani,mai mari sau mai mici,asa cum au procedat altii. si inca ceva, taicamiu mai are un an si iese la pensie.ce ma deranjeaza pe mine in comentari e faptul ca absolut in toate apare taicamiu.eu sunt catalin ipate si luati-ma ca atare. p.s. daca doriti sa ma votati,votatima,daca nu ,nu;punct.

    RăspundeţiȘtergere
  4. dupa cum scrieti, domnule profesor Catalin Ipate, faceti de ras limba romana, gramatica si ortografia. notiunea de profesor este departe de dumneavoastra si, in acest caz, care este diferenta intre domnia voastra si Petrica Baciu?

    RăspundeţiȘtergere
  5. Hapciu, a rabufnit Kell! Pe langa bere, vad ca ai baut si cerneala in scoala! :-))

    RăspundeţiȘtergere
  6. Vedeti cine este ING.DUMITRU STANGACIU .Poate avem pe cine vota.Este cred singurul care acceseaza fonduri europene.Analizati si apoi votati.E timpul votului cu mintea si nu cu inima sau chiar stomacul.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Vecine, am vrut sa te votez... dar mi-e ca nu o sa imi poti semna nicio adeverinta. Mai bine renunt si votez pe altul. Dar pentru ca nu am pe cine, nu o sa merg la vot pana nu candideaza iar M.Alexa.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Tudore, problema suna cam asa: decit un primar incompetent, lipsit de cultura si simt civic, avind darul ... si al... mai bine o mina de fier care sa faca ceva si, mai ales, sa stie cum sa faca acel ceva. Pina la acest moment in localitate nu s-a facut nimic. Acest lucru se vede cu ochiul liber, fara sa ai o anumita coloratura politica. Localitati adiacente "orasului", cred ca intelegi de ce am pus ghilimelele de rigoare, sint mult mai dezvoltate si mai infloritoare decit urbea noastra. Noi, cetatenii din Podu Iloaiei platim taxe si impozite urbane si sintem mai ... nedezvoltati ca un "Sat" uitat de lume...Respectam opinia dumitale cu privire la vot dar, ai grija sa nu te blesteme urmasii pentru alegerile facute...si votul dat! Sa auzim si altfel despre Podu Iloaiei decit de infractori, batai, mizerie, lipsa utilitatilor minime pentru un oras! Uite-te in jurul tau, analizeaza si... trage o concluzie corecta!

    RăspundeţiȘtergere
  9. poduiloaieioraseu.wordpress.com se doreste a fi o platforma de dialog intre partidele politice, candidatii independenti di orasul Podu Iloaiei pentru alegerile locale di 2012.

    RăspundeţiȘtergere
  10. ati terminat-o cu anl-ul? vai mama voastra de invidiosi!!! alexa stie sa scrie mai bine, ai? lasa-ti baiatul in pace ca lupta cu hienele pentru noi,frustratilor!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Frustrat, nefrustrat, dupa ce a aparut articolul in Ziarul de Iasi n-a zis nimica, nimicuta...a facut-o pe mortul in papusoi si acum e mare ... legalist...Cine a furat o data, fura si a doua oara si ... Si pina la urma, daca vinzi in tirguri si oboare de unde atita profesorat...Si inca ceva, pentru a fi administrator de asociatie de proprietari trebuie sa ai ceva cursuri si atestate...restul e semnaturi in fals si inselaciune. Sa auzim de bine!

    RăspundeţiȘtergere
  12. si totusi cu cine votam pe 10 iunie!?Eu m-am cam saturat de partide politice.Au avut si sustinere politica si tot n-au facut nimic.Peste 4 ani cati ani vei avea si tu?Merita sa riscam iar?Cred ca voi vota un om integru,cu <> care pana acum s-a dedicat muncii avand satisfactia lucrului bine facut.Tu cu cine votezi?Dar apropo,de consilieri nu spuneti nimic?

    RăspundeţiȘtergere
  13. tu cu cine votezi?de consilieri ce parere aveti?

    RăspundeţiȘtergere
  14. eu ii stiu pe cei independenti: prof. Brindusa Ciobanu de la liceu. ce-a facut, cum a facut despre elevi numai de bine la bac si concursurile scolare. parte din absolventi sint studenti sau au terminat facultatea si si-au facut un rost.Hristea Ioan munceste pe rupte. are ce pune pe masa si da si la altii din mica sa afacere. ing. Sorin Atanasov are si o mica afacere din care traieste, ca si ing. Gica Groza. ar fi frumos ca voturile dv. sa se indrepte spre acesti candidati la consiliul local si spre ing Dumitru Stingaciu ca primar. poate ca prin munca lor orasul sa poata arata si altfel; fara mizerie, fara gropi, asfalt, trotuare si cite si mai cite. serbarile, mincarea si bautura acordata gratis unora sau altora platita din taxele si impozitele dv., focul de artificii nu tin loc de utilitati si un trai mai bun. Sa de-a Domnul sa ne facem un trai mai bun!

    RăspundeţiȘtergere
  15. UN <>NU <>HOTARAT
    NU VOTATI ,,dumitru stangaciu"
    NU VOTATI ,,AROGANTA "domnului dumitru stangaciu
    NU VOTATI ,,AERELE" DE MARE INTELECTUAL ale domnului dumitru stangaciu
    MAI INTAI SA-L TRIMITEM LA O SCOALA DE <><>BUNE MANIERE<><> UNDE SA INVETE SA DEA =BUNA ZIUA =CETATENILOR ORASULUI IN CARE VREA SA FIE PRIMAR

    RăspundeţiȘtergere
  16. DECAT BETIV SI PROST MAI BINE AROGANT SI PROFESIONIST.
    DOAMNA, DOMNULE ANONIM, ACTUALUL PRIMAR VA OFERIT O PERECHE DE CIZME DIN CAUCIUC PENTRU A IESI DIN CASA ATUNCI CIND PLOUA? TE MANDRESTI CU REALIZARILE ACTUALULUI PRIMAR SAU POATE DORESTI O ALTA NULITATE IN FRUNTEA URBEI? MAI BINE UN INTELECTUAL AROGANT SI PROFESIONIST IN FRUNTEA URBEI DECIT UN COMERCIANT INCAPABIL... CAND TI S-OR TOCI CIZMELE DIN CAUCIUC SA TE VAD...

    RăspundeţiȘtergere
  17. inclin sa votez cu cei independenti.SUNT FARA PATA IN DOMENIU SI RESPECT CURAJUL SI PROFESIONALISMUL LOR.AU EXPERIENTA IN DOMENII VARIATE

    RăspundeţiȘtergere

atitudinea naște altitudinea