vineri, 25 martie 2016

miscarea face diferența

îmi plac enorm noile reglementări privind finanțarea campaniei electorale; sunt de bun simț și pun capăt dezmățului, pe care eram nevoiți să-l înghițim, la fiecare patru ani; 

această măsură, luată de către legislativ, îmi aduce aminte, că acum tot sunt implicat activ în aceste alegeri, de prima mea zi, când am intrat într-o redacție de ziar: eram îmbrăcat mai acătării și aveam în picioare o pereche de ciocate (așa era moda în 95) și m-am înființat la șeful de secție, o femeie vie, vocală, vorbăreață, bună meseriașă, cum aveam să aflu, era îmbrăcată într-o pereche de pantaloni negri și adidași albi în picioare; m-a privit de sus în jos și primul sfat, pe care mi l-a dat, a fost ăsta „noi, ziariștii, mergem mult pe jos, că suntem săraci, așa că, la primul salariu, ia-ți o pereche de adidași!”; așa și acum legea aceasta le recomandă politicienilor locali să-și ia o pereche de adidași, nu că ar fi săraci, doamne ferește! (aud niște povești că mi se ridică părul de pe spinare), ci ar cam fi timpul să facă niște teren, să dea ochii cu alegătorul, nu mai este voie să te ascunzi, ca și om politic, în spatele unui afiș sau al unui banner; talpă, că dă bine la electorat și aduce voturi;

deci, miscarea va face diferența!

în primul rând campania această va fi decontată de către stat; s-a introdus un plafon maxim pentru fiecare candidat la funcția de primar, fie el și independent, care este, pentru orașul nostru, de 7.350 de lei, suma maximă, iar pentru o listă de consilieri, suma maximă fiind de 3.150 de lei; suma poate fi mai mică, dar nu cred eu, că există vreun candidat local care să depună mai puțin; de acești bani nu poți face orice, statul a introdus cote procentuale de cum pot fi cheltuiți banii: 50% pentru flayere, broșuri,  20% afișe, 30% cheltuieli spații pentru întâlniri, o cafea, un pișcot, etc, 30% pentru a face cercetări sociologice, 40% pentru a apărea în presa scrisă, radio, tv; fiecare candidat are libertatea să aleagă în ce investește;





sunt interzise cu desăvârșire bannerele, mașinile cu țignal, care strigă numele candidatului,  spectacolele (aaaa, ce vor mai suferi artiștii locali!) și alte lucruri zgomotoase, cu care ne obișnuisem de pe vremea d-lui baciu (vă aduceți aminte!) sau a d-lui istrate;

așa că toți politicienii sunt obligați să o ia la talpă; avantajați vor fi cei care vor avea „echipament” mai bun;

așadar, mișcarea va face diferența! punct





2 comentarii:

  1. Bună ziua dragi prieteni,
    Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
    Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
    vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua dragi prieteni,
    Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
    Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
    vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere

atitudinea naște altitudinea.......



nu răspund pentru comentarii!