miercuri, 6 aprilie 2016

sedinta asociatia nr 2

dupa ce sedinta din 4 aprilie a esuat, pentru că nu s-a înregistrat cvorumul necesar validării noului președinte, în urma demisiei fostului președinte, a fost convocată o nouă adunare generală, în care membrii prezenți, indiferent de numărul lor, vor alege un nou președinte; este o chestiune statutară;

este o problemă serioasă, pentru că asociația este lipsită de conducere, nu se pot elibera acte, necesare unora să-și rezolve problemele, nu se încasează facturile, după câte am înțeles, astfel asociația se găsește într-un blocaj administrativ; 

asociația, așa cum a reieșit din cele spuse de către d-l cătușanu, are la apavital o factură și jumătate datorie; mai are ceva pe la gunoi și ceva la anaf; sunt mai multe probleme acolo, dar principala ar fi că sunt oameni care  sunt cu facturile la zi și totuși au avut apa tăiată la paușal, pe considerentul că toți facem parte din aceeași mare cumetrie; chiar au fost scări în care nu erau datornici și tot aveau apa tăiată; de ce? pentru că, de obicei, aceștia sunt oamenii care sunt conștiincioși, nu fac scandal, iar cel care indica cărei scări să-i fie ridicat apometrul era d-l cătușanu; nu fac un proces de intenție, dar, parcă, prea semăna a șmechereală de podu iloaiei;

am înțeles că ar fi și un candidat pentru funcția de președinte, un anume domn bucataru, dacă nu greșesc, fost polițist, dacă am înțeles bine; e bine, e rău, nu știu!

oricum, mâine seară, lăsați sarmalele de post și înființați-vă la ședință! nu lăsați pe alții să vă decidă soarta, când să aveți apă! mergeți și vă spuneți păsul și votați!

6 comentarii:

  1. dipi cum spunea nevolnicul, la pod iloaia hoti, curve si prosti... pai, cind ai platit utilitatile si stai cu apa taiata nu te iei de git cu toata lumea!? cei de la Apavital spun de cinci facturi neplatite, catusanu de una si jumatate, adevarul e undeva... departe! pentru campanie electorala, ionel alexa a platit din buzunarul lui vreo 10.000 de lei la asociatia nr.2! daca nu iese primar, cum recupereaza banii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca alexa este disperat si greseste tot mai mult, riscind sa piarda si putinul electorat pe care il mai are. Cind a mai fost alexa la o sedinta de acest fel? De ce au fugit toti liberalii imediat? Sunt cei mai corupti si murdari oameni din podu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oameni buni nu intelegem ce se baga partidele politice in asociatie ,am inteles ca au votat la sedinta si persoane care nu faceau parte din asociatia nr .2, mai este credibila si statutara sedinta si noul presedinte .

    RăspundețiȘtergere
  4. Clomtoasa rau prima doamna, si desteapta ioc. Pai il cred pe primar de ce mai doarme prin primarie. Daca nu iese primar il alunga

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua dragi prieteni,
    Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
    Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
    vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună ziua dragi prieteni,
    Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
    Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
    vă mulţumesc

    RăspundețiȘtergere

atitudinea naște altitudinea.......



nu răspund pentru comentarii!